Kismama vagy, vagy már anyuka? A legjobb helyen jársz!

Miért mozogj várandósan?

A várandósság alatti mozgás nem csak feltölt, fitten tart és energizál, de emellett még számos más jótékony hatása is van.

A mozgás pozitív hatásai a mamára:

  • könnyebb szülés
  • könnyebb, gyorsabb regenerálódás
  • jó testtartás
  • terhességi panaszok megelőzése-csökkentése

Jótékony hatások a babára:

  • változatos ingerek
  • jobb oxigénellátás
  • limbikus rendszer fejlődése

Hogyan térj vissza a mozgáshoz szülés után?

 

A szülés utáni regenerálódás egyénenként más és más, de az biztos, hogy te is segíthetsz a testednek ebben a folyamatban.

Ha orvosod is jóváhagyta szép fokozatosan, az alapoktól újra felépítve térj vissza az aktív életmódhoz.
Ne feledd boldog mama egyenlő boldog baba. Ha te jól érzed magad a bőrödben, az a környezetedre is pozitívan hat.

Kismama jógával, illetve Baba-Mama jógával is várunk mindenkit az Amasole Jógastúdióban!

BEJELENTKEZÉS

Oldalunk cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. További info