Óratípusok

Tudj meg többet óráinkról!

  • SOLE HOT jóga

    Az óra időtartama: 90 perc.

    Lehetsz kezdő vagy jógaguru – a SOLE HOT Jógában egész biztosan megállod majd a helyed. Szó szerint, hiszen a 90 perces, 27 feladatsorból álló gyakorlatok számtalan jótékony hatás mellett az állóképességedet is növelik majd.

    38-40 fokban végzett 26 feladatsorból (és két különböző légző gyakorlatból) álló gyakorlatsor. Úgy hangzik, mint egy szabály? Lényegében az is. Egy új rendszer a testednek, amely olyan változást indít majd el benned, amit eddig más mozgáskultúra kapcsán aligha tapasztaltál.

    90 perc. Te és a matracod.Egy hatalmas tükör és jó néhány barát, akik veled együtt jógáznak (mert meglátod, 90 percig együtt izzadni, együtt küzdeni igencsak közönségformáló program). Itt nem lesz szükséged segédeszközökre, kizárólag magadra és az elmédre. Gondok, problémák, megoldatlan feladatok a cipőddel együtt a terem előtt maradnak. Megvárnak majd óra után, de bent nem lesz rájuk szükséged.

    Bizonyára a fő kérdésed, hogy miért is jobb ez, mint bármely más mozgáskultúra?

    Mert az összes létező mirigyedet, izmodat, inadat, szalagodat és érzékszervedet megdolgoztatja. Fiziológusok felmérései alapján 5 különböző sportág (futás, úszás, nyújtás, stb.) hatásait olvasztja egybe.

    Nem kell hónapokat járnod ahhoz, hogy ezt Te magad is észre vedd. Már néhány óra után érezni fogod, hogy ez valóban így van.

    Így lesz szép majd lassan, elszántan imádott új hobbid: a SOLE HOT Jóga.

  • Hot Pilates

    Küzdj meg önmagaddal, önmagadért! És GYŐZNI fogsz!

    A HOT Pilates egy teljesen új típusú mozgásforma, amit a magyar származású, de már 14 éve Las Vegasban élő Gabriella Walters álmodott meg. Gabi sok éves aktív versenysporttal a háta mögött, egy sérülés után fordult a pilates és a jóga felé. Mivel ezen mozgásformák mellett nagyon hiányzott neki a kardio típusú edzés, felépítette a HOT pilatest.

    Az új módszer alapvetően pilates alapokon nyugszik, összeolvasztva a magas intenzitású tréning (HIIT-High Intensity Interval Training) elemeivel. A pilates elveknek megfelelően rendkívül nagy szerepet tulajdonít a légzésnek és a törzs izmai által alkotott erőközpontnak. A gyakorlatok helyes kivitelezése is központi jelentőséggel bír. A 60 perces gyakorlás 35 C fokos teremben zajlik, ezzel is elősegítve a méregtelenítési folyamatok beindulását, és csökkentve a sérülések kockázatát. A gyakorlás izomzatra, testformára és állóképességre gyakorolt előnyös hatása már néhány alkalom után is megmutatkozik. A hot pilates egészen új típusú kihívások elé állítja gyakorlókat. Fizikailag és mentálisan egyaránt teljesen új, korábban elképzelhetetlen határaikkal ismerkedhetnek meg, miközben a koncentrált légzés segítségével ezeket a határokat lényegesen kijjebb tudják tolni.

    Az interval tréning kb. negyed órás blokkot képvisel az egy órás gyakorlásban. Ebben a 15 percben azonban, elsősorban a pulzusszám megemelkedésével, csodák történnek, melyek következtében ez a néhány perc egy teljes órás kardio edzésnek felel meg. Átgondolt felépítésének köszönhetően, a gyakorlatsor még órákkal az edzés után is kifejti zsírégető hatását.

    Az eddig kizárólag az Amerikai Egyesült Államokban elérhető módszer mostantól, egyelőre Európában kizárólagosan, Magyarországon is elérhető. Budapesten, referencia stúdióként az amaSole Római Jógastúdióra esett Gabi Walters választása. Ezen stúdió oktatói végezték el Európában először a HOT Pilates tanári képzést, hogy minél előbb megismertethessék a közönséggel ezt a teljesen új élményt nyújtó mozgásformát.

  • YIN jóga

    Az óra időtartama: 90 perc.

    A Yin Jóga ezáltal tökéletes kiegészítője a Solet HOT Jógának. Lágy zenére, tompított fényekkel, 90 percen keresztül, hosszabb ideig kitartott, talajon végzett pozíciók jellemzik. Itt fizikális szinten nem az izmok, hanem a mély kötőszövetek, a szalagok nyújtása a cél, az inak és a csontok rugalmasságát célozzuk meg - elsősorban a csípő, a medence és a derék tájékán.

    Érzelmi szinten pedig a csípőben és a mellkasban elrejtett blokkok oldása zajlik.

    Kezdő és haladó jógázók egyaránt megtapasztalhatják áldásos hatásait: az idegrendszer mély relaxációja, kevesebb stressz, nagyobb hajlékonyság. Ideális mindazoknak, akik most ismerkednek a jógával, mert ez a gyakorlási forma nagy teret ad az önismeretre, valamint arra, hogy egy-egy póz hosszanti kitartása közben meghallgassuk, mit üzen nekünk a testünk. Mivel egy-egy gyakorlat több percig is eltarthat, így fokozott előnye a YIN Jógának, hogy fejleszti egyik legfontosabb képességünket, a TÜRELMET.

  • HOT POWER

    A SOLE HOT óráinkon megszokott hőmérséklettel, de változatos gyakorlatokkal várunk, hogy újabb kihívások elé állíthassunk testedet erősítő gyakorlatainkkal. Az óra végére tartogatunk nyújtásokat is, hogy maximálisan jól érezhesd magad.

    Mindenképpen próbáld ki!
  • Gerincjóga

    Gerincjóga

    A gerincjóga olyan csoportos mozgásrendszer, amelynek elsődleges célja a fizikai test és az idegrendszer egészségenek helyreállítása.

    Precíz, anatómiai szempontból átgondolt gyakorlatokkal biztonságosan, mégis eredményesen alakítja a fizikai testet; harmonikusan erősíti és nyújta az izomzatot, javítja a testtartást, továbbá elősegíti a testtudat fejlesztését, a megfelelő légzés elsajátítását.

    A hatha jóga komplex eszköztárát egy könnyen, biztonságosan gyakorolható mozgássorra szűkíti, ezáltal befogadhatóvá teszi a gyakorlást azok számára is, akik még nem rendelkeznek megfelelô fizikummal vagy testtudattal.

    Nem tudod kellően kihúzni magad? Gerincjógára fel!

    A gerinc menti izmok és idegek masszírozásával elősegíted, hogy a tartásod tökéletes legyen amely nem csupán a látvány miatt fontos, komoly - egész testedre ható - egészségügyi szerepe van! A tökéletes tartás a mozgásszervi problémák gyógyításának egyik alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításában is komoly szerepet kap. A helyes légzés pedig olyan, mint az eső - a kiszáradt földnek. Azonnali és közvetlen hatással van a hormonrendszeredre, az emésztésedre, valamint az energiatestedre és mindezek mellett: kiemelten segít relaxálni is!

  • Hatha Flow

    Egy fantasztikusan jó 90 perces óra, ami fizikálisan megerősít, rugalmassá tesz, és jól átmozgat, és mivel az óra során nincsennek megtorpanások, nincsennek megakadások, hanem a légzéssel, az áramlattal tovasiklasz minden nehézségen, ez tudod átültetni a rendszeres gyakorlással a saját Életedbe is.

    Már ismert és eddig még ismeretlen hatha jóga pózok újszerű egymásba kapcsolódásától lesz izgalmas ez az óra. Erőt, összpontosítást és egyensúly érzéket fejlesztő, dinamikus gyakorlás.

  • Hatha jóga

    Tradicionális jóga irányzat, melyben különböző gyakorlatokat ötvözzük a test az elme és a tudat harmonizálására. Az ászanák (testhelyzetek) gyakorlásával, pontos kivitelezésével növeljük a test vitalitását, egészségét közben megtapasztalhatjuk a szervezetben zajló energetikai történések. A pánajáma (légző gyakorlatok) segítségével előbb a helyes és teljes légzés kialakítása a cél majd a pozitív energetikai folyamatok elmélyítése. A relaxáció és a meditáció az elme lecsendesítését és a gyakorlás során történt változások elmélyítését segítik.

    Ennek megvalósítása mindig valamilyen ellentétes erők egyensúlyba hozásával történik, ahogy egy mérleg nyelve is egyre kisebb kilengésekkel végül megállapodik a középpont nyugalmában. Maga az elnevezés is erre utal, ugyanis a „ha” szó napot, a „tha” pedig holdat jelent, ami az aktiváló és passziváló energiák jelképe. Hatha jóga órán az egyensúly az erőkifejtés és pihenés, mozgás és mozdulatlanság megfelelő arányával valósítható meg. A test aktív, az elme csendességben szemlélődik.

  • Body Art

    A bodyART funkcionális edzés, amely a jin-jang kettősségére épít, azaz az erősítés és a nyújtás, a feszültség és a relaxáció, a könnyű és nehéz feladatok váltakozása, ezek együttesen adják az edzéstréning hatását. A főként jógából, gyógytornából és más rendszerekből átvett gyakorlatok egyszerre fejlesztik az erőt, a rugalmasságot és az állóképességet, javítanak tartásunkon, emésztésünkön, formálják az alakunkat, megnyugtatnak és energiát adnak. A bodyART alapelve, hogy az ember a test, a lélek és a szellem hármas egységét alkotja, ezért a fizikai testedzés mellett a szellemi és lelki harmóniára is törekednünk kell. Kitartással, türelemmel és rendszeres gyakorlással ezt a harmóniát hivatott elérni a bodyART.

    Gyakran érzed úgy, hogy a nap végén nincs energiád? Akkor gyere, és töltődj fel a bodyART órákon! Nemcsak a fájós hát jelent problémát a mindennapokban, hanem az energia is, amely a hosszú munkanap, és egyéb kötelességeink elvégzése után kimerül. Szeretnénk megnyugodni egy kicsit, leülni pihenni, csak magunkkal foglalkozni, de az egész napi rohanás után ez nehézséget jelent. A bodyART olyan mozgásforma, melynek segítségével pótolhatjuk elveszített energiánkat. Egy bodyART óra az edzettebbeknek és az ötvenen felüli hátfájós vendégnek egyaránt kihívást jelenthet.

  • Anusara jóga

    Anusara jóga

    Az Anusara a Hatha jóga egy vállfaja, és az ászanák pontos kivitelezésére helyezi a hangsúlyt, a kislábujjadtól a fejedig ad instrukciókat, amik segítenek az egész testedet EGYségben használni. Hatékonyabban tudod végrehajtani a gyakorlatokat, mert megtanulod a figyelmed több helyre összpontosítani.

    Gyakorlással már egy pillanat alatt tudod aktiválni a benned szunnyadó erőt, és akár csukott szemmel is tökéletesen fogod kivitelezni a pózokat, mert érzed őket legbelül.

    A testtudatosság mélyítése mellett a sérülések veszélyét is csökkented és az apró módosításokat amiket elsajátítasz bármelyik másik órán alkalmazhatod.

  • Astanga

    Az Astanga Vinyasa Jóga egy dinamikus, erőteljes ászanagyakorlás, egy meghatározott, kötött sorozatot követsz minden órán, így rendszeres gyakorlással a fejlődés hamar észrevehető. Sri K. Patthabi Jois a rendszer megálmodója és mára az egyik legelterjedtebb jógairányzatok egyike. Hajlékonyságot, erőt, rugalmasságot, koncentrációt fejleszt. A Vinyasa a legfőbb jellemzője ennek a jógagyakorlásnak, ez azt jelenti, hogy minden egyes mozdulatot összehangolsz a lélegzettel. Egy kis gyakorlás után, ha megbarátkozol a sorozattal, egyre jobban el tudsz mélyülni a saját lélegzetedben, és kifejlődik egy kellemes áramlásélmény, egyik ászanából következik a másik, a légzés ritmusára és a segítségével veszed fel és kötöd össze a pózokat egymás után. Ha ez valójában sikerül, az egész gyakorlás egyfajta mozgó meditációvá válik, és a stresszoldó, meditatív hatásai is elkezdenek megjelenni Benned. Mindemellett egyre erősebb leszel, tisztulsz, méregtelenítesz és oxigenizálod, fiatalítod az egész lényed a mély, egyenletes légzéssel. Patthabi Jois egyik kedvenc mottója: Gyakorolj, és minden jön magától! 99% gyakorlás, 1% elmélet!
  • Női jóga

    Az óra időtartama: 90 perc.

    A Női jóga, a magukra igényes Nők Jóga Órája!

    Legyen ez a 90 perc a Te időd, amikor csak Magaddal törődsz.

    Ez a másfél óra egy kiegyensúlyozott elegye a gátizom tornának, az arc jógának, az egész testet átmozgató jóga gyakorlatoknak és a relaxációnak. Éld meg itt a Nőiességben rejlő kettősséget, azaz az ERŐ-t és a LÁGYSÁG-ot! A Női test számára fontos területek (mint pl. a medence, a csípő, a farizom, a combizom, a hát és hasizom) alapos megdolgoztatására és átmozgatására számíthatsz. Gyakorlataink az altest energetikai rendszerét állítják helyre. Megtanítjuk, hogyan lehetséges a Női szervekhez kapcsolódó érzeteket elmélyíteni. Az óra előtti és utáni relaxáció pedig segít majd megfeledkezni a kinti világról. A relaxációval feltöltheted, vagy éppen lenyugtathatod tested energiáit.

    Garantáltan lelket harmonizáló, popsit, combot erősítő nőies kikapcsolódás! Gyere és próbáld ki a megújult Női Jógánkat! Legyen a Nőiességed reflektorfényben!

    Gyakorlataink az altest energetikai rendszerét állítjuk vele helyre, megerősítjük a gát területét, a medence és a has izmait. Mobilizáljuk és erősítjük a csípőizületet, tanítunk görcsoldó relaxációs technikákat és ciklust szabályozó gyakorlatokat.

    Megtanítjuk, elmélyítjük a női szervekhez kapcsolódó érzeteket. Az öngyógyítás képessége nagyon fontos, igyekszünk erre is nagy hangsúlyt fektetni. A helyes légzés elsajátításával kiegyensúlyozzuk a hormonális működést, az idegrendszer és ezzel az érzelmek stabilitását.

  • Kismama Jóga

    A Kismama jóga nemcsak az Anyukának nyújt segítséget abban, hogy felkészüljenek a kicsi érkezésére, az Édesapáknak is. A kismama jóga finom, lágy mozdulataival mind mentálisan, mind fizikailag készíti fel mind az Anyukát, mind az Apukát a várható feladatokra. A gyakorlatok segítik a szükséges izmok megerősítését és a megnyújtását, míg az Édesapa jelenlétével tudja segíteni - az egyes mozdulatokban - párját. A Kismama jóga egyaránt nagy hangsúlyt fektet a gátvédelemre, valamint a légzésre és relaxációra.

    Az itt eltöltött idő egyaránt mozgás, kikapcsolódás, közös feladat és egy közös időutazás a szülőszobában elétek táruló pillanatok felé. A jóga gyakorlatok statikus elemei a kismama jógában lágyítva jelennek meg, nehogy megerőltessétek magatokat. A felkészülés így lehet teljes, kellően gyengéd és harmonikus.

  • Szülésfelkészítő foglalkozás

    Szülésfelkészítő foglalkozás

    Szeretettel várjuk a 34. hetet betöltött kismamákat és párjukat szülésfelkészítőre: A foglalkozás témái - elmélet és gyakorlat: - honnan tudom, hogy elindult a szülés - a vajúdás szakaszai - vajúdási és szülési testhelyzetek - légzőgyakorlatok - medencealapi izmok lazítását segítő gyakorlatok - apró trükkök a vajúdás és szülés megkönnyítésére (masszázs, aromaterápia, borogatások) - apák szerepe (hogyan tudják támogatni párjukat a vajúdás és szülés alatt) - Aranyóra - a megszületés utáni első óra fontossága az anya-gyermek kapcsolat szempontjából - apa-gyermek kapcsolat a megszületés után - szoptatásra felkészülés - relaxáció - beszélgetés Ára: 10.000,- Ft /pár Minden hónap második szombatján 15-18 óráig.
  • KisBabás jóga

    Ha még csak néhány hete jöttél el a kórházból, de már úgy érzed, hogy bármit megadnál egy kis testmozgásért, viszont babysitter híján vagy, akkor ezt a jógafajtát maximálisan Nektek találták ki.

    A babával közös jógázás nem csupán az egészségre van jó hatással, hanem a közérzetre és a belső békére is. A jógázó anya összeszedettebb lesz, és elfogadóbb, nyugodtabb lesz mind magával, mind babájával szemben. A jóga erősíti a babák gerincét, rugalmassá teszi az ízületeket, élénkíti szervezetük működését. Idegrendszerüket nagymértékben fejleszti, és nyugodtabbak is lesznek.

    Kisbabás jóga (6 hetes kortól, császármetszés után 8 hetes kortól)

    Az órák 75 percesek. A legfőbb cél ilyenkor, hogy az anyukák összehangolódjanak a kicsivel, ráhangolódjanak az anyaságra, és a szülés után megerősödjenek mind mentálisan, mind fizikailag. Elkezdjük regenerálni a kitágult medencealji és has izomzatot. A babákat masszírozzuk és mozgatással jógáztatjuk. Az anyával közös játékkal fejlesztjük motorikus és látási képességüket.

    Elsődleges szerepe, hogy segít megelőzni a szülés utáni depressziót, mindemellett így szépen lassan elkezdheted visszanyerni a szülést megelőző kondíciódat, alakodat. Mindezt lelkiismeretfurdalás nélkül, hiszen nem szükséges a gyermekedet másra bízni, ott lesz végig veled. Ez egy afféle közös program: Nektek.

    Ez a mozgásfajta segít abban, hogy Te és a csemetéd hosszú perceken át egymást figyelve, elmélyüljetek egy-egy mozdulatban. Az óra alatt végig csemetéddel a kezedben (igen, szinte súlyzóként használva) mozoghatsz. Természetesen csak finoman – óvatosan. (nem az a célunk, hogy rajtad landoljon gyermeked aznapi elfogyasztott étke.)

    Amíg Neked egy teljes értékű mozgás, gyermekednek olyan érzetet nyújt majd, mint egy hosszú simogató masszázs. Izomlázra nyugodtan számíts, hiszen akárhonnan is nézzük, több kilóval a kezedben végzed el ezeket a gyakorlatokat, ami nem kis erőkifejtéssel jár.

    Ez idő alatt, a köztetek áramló energia segít abban, hogy közelebb kerüljetek egymáshoz. Gyermeked, mialatt Te mozogsz, figyelheti a szemed játékát, a mozdulataidat, melyekkel nagymértékben segíted a fejlődését.

  • Gyermekjóga

    Az óra időtartama: 90 perc. (60 perc jóga, 30 perc játék)

    „Barangoljuk be együtt azokat a szupertitkos helyeket, ahol még senki sem járt. Merüljünk le együtt az óceán fenekére, oda, ahol a rég elveszettnek hitt kincsek lapulnak."

    A kicsinapraforgok.hu gyermekjóga órán izgalmas kalandok, móka, és sok-sok kacagás vár Rád!

    A gyermekjóga 45 perce alatt a kicsik és a kicsit nagyobbak játékos formában tanulják meg a jóga alapjait. Mindeközben átmozgatják az összes porcikájukat és átmasszírozzák a belső szerveiket”

    Kiknek ajánljuk?

    Kislányoknak, kisfiúknak egyaránt. Az ovis jógát 3-6 éves, a sulis jógát 6-11 éves korosztály számára.

    Mi történik a 45 perces foglalkozáson

    • test átmasszírozgatása
    • bemelegítő gyakorlatok
    • játékos formában jógapózok
    • lazítás
    • intenzív mozgással járó játékok
    A gyermekjóga kicsikre gyakorolt jótékony hatásai: kapcsolatba kerülnek a belső világukkal, jobban megismerik önmagukat, nő az önbizalmuk, segít a figyelemkoncentrációban megtanítja őket, hogy könnyedébben kezeljék szorongásaikat, félelmeiket elkezdjék megélni az érzelmeiket, kiadják magukból, ne fojtsák el azokat, legyen az pozitív, illetve negatív nő az erejük, állóképességük, koordinációs képességük, testük rugalmassága megtanulják a helyes, tudatos légzést, mely sok betegségtől óvja meg őket megtanulnak ellazulni Hogyan készüljetek az órára Az óra előtt 1 órával már ne egyen a gyermek. Laza, mozgást nem akadályozó ruházatban végezzük a gyakorlatokat, átöltözésre is van lehetőség. Bővebben: http://www.kicsinapraforgok.hu
  • 12+ tinijóga

    12 éves kortól ajánljuk

    Egy oldott hangulatú beszélgetés, zene és jóga kombinációja Nektek, fiatal felnőtteknek.

    Nyújtó, erősítő és tartásjavító gyakorlatsor, amely kifejezetten a fejlődésben lévő szervezet számára lett kialakítva. Mi így szeretnénk segíteni Neked abban, hogy 90 perc erejéig meg tudj feledkezni a mindennapok okozta nyomásról. Segítünk, hogy megtaláld a kapcsolatot a saját testeddel és abban, hogy maximálisan jól érezd magad a bőrödben.

  • Gyertyafényes HOT

    Gyertyafényes HOT

    A gyertyafényes órákon kizárólag az Asanak nevei hangzanak el, így a 90 perc szinte majdnem teljes csendben zajlik.

    Azoknak ajánljuk, akik már legalább 5-ször vettek részt Sole HOT Jóga órán!

    Az óra időtartama: 90 perc

  • Silent Sole Hot

    A Sole HOT óra csendes változata. Az oktató is veletek jógázik, csak mozdulataival vezeti az órát, csak a pózok elejét és végét jelzi. A gyakorlást lágy zene kíséri. Akkor javasoljuk, ha már részt vettél legalább 5 vezetett Sole HOT jóga órán.
  • YIN Flow

    A yin jóga flow/áramlós változata, magába foglalja a yin jóga összes pozitív hatását. Nincs fölösleges mozdulat, lágyan egyik gyakorlatból a másikba siklik a test, ezzel is támogatva a gyakorlatok által felébresztett energiák egyenletesebb áramlását, hosszú távon fenttartva az idegrendszer nyugalmi állapotát.
  • Gerincjóga flow

    A hagyományos gerincjóga dinamikusabb formában.
  • Sole HOT gyakorló óra

    Oktatóképzős hallgatóink által vezetett órák. Gyere, és támogasd őket, hogy még jobb oktatókká válhassanak. Az órákon való részvétel ingyenes.
  • Sole HOT 60'

    Az óra időtartama: 60 perc.

    Egy óra a testedért

    Jógázz a megszokott 90 perc helyett CSAK 60 percben. A megszokott gyakorlatsor, a megszokott hatás, a megszokott meleg - mindössze 1 óra alatt.